Liity jäseneksi

Jäsenedut jäsenkortin esittämällä seuraavasti:

- Kauneus-ja jalkahoitola SKY- kosmetologi Anne Vainikka

Jalkahoidoista -10% alennus.

- Jalkakahoitola Cacao              -10 %  alennus jalkahoidoista.

Jalcahoitola                           -10% alennus jalkahoidoista.

- Jyllin Kodit/Ravintola Sofia      -10 % alennus arkilounaasta.

Muut edut:

- Reumalehti 4 krt vuodessa.

- Allasvoimistelu/vuosikortti edullisesti 315 € jäsenistölle

SPA  RESORT Ikaalisten Kylpylästä.                              (muuten eläkeläishinta 350 €)

HUOM! Jäsenkortti esitettävä ehdottomasti ennen maksua.

- Jäsenet voivat tilata 10 euron yksittäisiä uimalippuja  sihteeriltä. Samalla lipulla voi käydä esim. keilaamassa. HYÖTY HYVÄ!

- Reumajumppaa Jylli Kodeilla    1 x viikossa torstaisin klo 15-16 ohjattuna. Kuntolaitteilla ja salilla vuoroviikoin. Maksuton.

- Reumaliikuntaa veloituksetta Kosken Sykkeessä kerran viikossa ke klo 14.30-15.30  (lisätietoja Hämeenkyrön tapahtumakalenterissa)

- Jäsenistölle maksuttomasti kesäpäivän vietto, luentoja, askakarteluiltoja ym..

Yhdistys myy edullisesti: Reumaliiton tuotteita, adresseja, keltaista jumppanauhaa ym.

Kannatusjäsenet v. 2024

FYS-Ikaalinen, Fysioterapia Anne Mäkelä, Kauneushoitola Merja Arosarka, Ikaalisten Apteekki, Taxi Raimo Pihkoluoma, Taksipalvelu Pasi Harjula, Tilausliikenne Timo Tuomisto, Ikaalisten Hautaustoimisto, Hämeenkyrön Hautaustoimisto Mäkipää Ky, Tähkä kahvila-lounasravintola,Jalcahoitola

Liittymällä kannatusjäseneksi tuet yhdistyksen toimintaa.

Kannatusjäsenet ovat tervetulleita tapahtumiimme!